Základná škola P.Horova  Michalovce

IV.A

Vitajte na stránkach našej triedy

V mravenisku

Ferda mravca

Triedna učiteľka:

Mgr. Mária Karoľová

Vychovávateľka:

Mgr.Anna Berešová

Skončil sa školský rok...

Niečo sa končí, niečo začína...

Milí štvrtáci! Skončili sa štyri naše spoločné roky v škole. Pred nami sú prázdniny a po nich sa už nevrátime do našej spoločnej triedy, k tým istým spolužiakom. Pripomeňme si záverečné dni v našej triede, rozlúčku i odchod na prázniny.

Želáme Vám všetkým krásne a pohodové dni oddychu, veľa šťastných a veselých chvíľ počas celých prázdnin.

Vaša triedna učiteľka a vychovávateľky

My zo 4.A

Rozlúčka...

Posledný deň...

ŠKOLA V PRÍRODE

Deň prvý

Cesta bola pohodová, bez problémov a nevoľností...Za Prešovom sme mali polhodinovú prestávku na desiatu a vyvetranie.

Dorazili sme okolo 12.30 hod. Zložili sme si veci a už nás čakal obed.Ubytovali sme sa, vybalili veci a po olovrante sme absolvovali vychádzku- obhliadka blízkeho okolia a dediny. Každý sa tváril, že je uťahaný, no keď píšem tieto riadky a počujem ruch na všetkých izbách, asi to nebolo až také hrozné...O šiestej pôjdeme na večeru a keďže je krásne počasie, ešte si vonku trochu zašportujeme. Ja verím, že to ich trochu odrovná a naša prvá noc bude pokojná.  MK

Už sme po večeri a športových aktivitách na izbe, tak dopĺňam foto...

Príchod do ŠVP

Pred spaním...

Deň druhý

...noc bola krátka. Po výdatných raňajkách / máme bufetové stoly s pestrou ponukou / sme sa vybrali na cestu k neďalekej Brestovskej jaskyni. Je sprístupnená verejnosti iba 1 rok a je veľmi pekná. Bol to super zážitok! Počasie nám praje a tak sme si užili aj lanovu dráhu pri jaskyni. Popoludní sme išli do dediny, kde sme mali kúpanie v bazéne. Niesli sme si so sebou olovrant- párok v rožku - a všetko zmizlo raz-dva. Cestou späť sme kráčali s rôznym stupňom únavy, ktorá po príchode na izby čarovne zmizla. Dnes máme za sebou viac ako 10 kilometrov, no zvládame to výborne.

Je tu naozaj krásne!      MK

V jaskyni a okolí...

V bazéne

<< 1 | 2 | 3 | 4

V utorok

Deň tretí

Milí rodičia!

Sme tu už tretí deň. Nechcem Vás zarmútiť, ale zatiaľ nikto neplakal, nechcel ísť domov ani nebol smutný... Počasie nám naozaj praje a sú krásne slnečné dni. Dnes sme absolvovali program v Múzeu oravskej dediny. Videli sme prácu drotára, tkáčky, šperkárky, pernikára a zažilii sme aj vyučovaciu hodinu z čias Márie Terézie.../asi by sme nemenili/. Bolo tam toho oveľa viac, no všetko sa nedalo stihnúť. Do múzea sme sa odviezli vyhliadkovým vláčikom. Naspäť sme išli krásnym lesným chodníkom. Večer nás čaká trochu športovania a "spoločenské posedenie. Máme sa výborne, všetci sme zdraví, jedla máme dosť, peňazí už pomenej...

Vaše deti, MK a MR

P.S. Ešte to bez nás trochu vydržte!

V skanzene

Deň štvrtý

Je to úžasné, ako nám vyšlo počasie! Dopoludnia sme mali športové súťaže družstiev v rôznych disciplínach. Večer nás čaká ich vyhodnotenie. Celé popoludnie sme boli na Oravskom hrade. Videli sme veľa krásneho a pohľad zhora na okolitú krajinu bol nádherný. Všetkým sa tam veľmi páčilo. Teraz usilovne "pakujú" kufre, aby toho ráno nebolo veľa...

Po raňajkách si upraceme izby a o 10.00 hod. nás má čakať autobus. Keďže po ceste budeme mať aj prestávky, priebežne dám vedieť, kedy by sme mohli doraziť domov.

Držte palce, nech aj táto noc bude pokojná...

MK a MR

PS. Vypadáva internet, foto bude zajtra...

Oravský hrad

Športové dopoludnie

Deň piaty

Návrat domov. Po pristavení autobusu k penziónu Antares začalo liať ako z krhly...Prišli nám zamávať všetci zamestnanci a ujo Martin si zobral aj bielu vreckovku...Dážď nás sprevádzal takmer počas celej cesty. No šťastne sme došli domov.

Tak dovidenia v pondelok!